Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwroty towarów

Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od

umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania

produktu (otrzymania przesyłki).

Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:

 mailowo na adres: kontakt@meltmetender.pl lub

 w formie pisemnej na adres:

Melt me tender

ul. Wielkie Garbary 10

87-100 Toruń

Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres

Melt me tender

ul. Wielkie Garbary 10

87-100 Toruń

Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki

pieniężne.

Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. szybko psujących się), prawo zwrotu nie

przysługuje.

W przypadku treści cyfrowych, jeśli wyraziłeś zgodę, a my dostarczyliśmy Ci produkt cyfrowy

niezwłocznie (przed upływem 14 dni) – produkt nie może być zwrócony.

Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.

 

Reklamacje

W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw.

przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową

istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z

przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych

przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.

W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za

wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru

zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

W przypadku treści cyfrowych (ebooki, kursy itd.) również ponosimy odpowiedzialność, jeśli

produkt jest niezgodny z umowę.

Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz

złożyć reklamację.

Aby złożyć reklamację:

1. Napisz do nas:

 mailowo na adres: kontakt@meltmetender.pl lub

 w formie pisemnej na adres:

Melt me tender

ul. Wielkie Garbary 10

87-100 Toruń

W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem.

Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz

(wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).

2. Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem. Adres nadania:

Melt me tender

ul. Wielkie Garbary 10

87-100 Toruń

Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania

reklamowanego produktu.

Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl